Sztuczna inteligencja na dobre zagościła w naszym codziennym życiu. Pomaga nam w generowaniu treści, wspiera tworzenie raportów, a dla wielu…
Rozwój technologii wpływa na sposób, w jaki rolnicy dokonują zakupów rolniczych. Z naszych badań na temat preferencji zakupowych rolniczych jasno…
W ostatnich tygodniach Meta po raz kolejny udowodniła, że nie zamierza spoczywać na laurach. Seria nowości, jakie zaprezentowano w obrębie…
Wyobraźmy sobie świat marketingu bez historii – jedynie suche fakty, slogany i liczby. Brzmi nudno, prawda? Właśnie dlatego storytelling stał…
TikTok to jedna z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych, oferująca nowe możliwości w zakresie marketingu cyfrowego. Jak sprawić by treści…
Testowanie reklam to proces, który pozwala sprawdzić, jakie ustawienia i podejścia do kampanii reklamowych działają najlepiej. Opieranie decyzji na danych…
TikTok zdominował świat mediów społecznościowych dzięki krótkim, dynamicznym filmom i ogromnemu zaangażowaniu użytkowników. Jednak w cieniu jego popularności rozwija się…
Sztuczna inteligencja odgrywa coraz ważniejszą rolę w świecie marketingu, zmieniając sposób, w jaki marki komunikują się z klientami i prowadzą…
Partnership Ads W dynamicznie rozwijającym się świecie mediów społecznościowych, gdzie użytkownicy każdego dnia stykają się z setkami reklam, wyróżnienie się…
Możliwości Allegro Ads Allegro Ads to zaawansowane narzędzie reklamowe, które pozwala sprzedawcom na efektywne promowanie swoich produktów na największej platformie…
Czyli poradnik o tym, jak tworzyć viralowe treści dla młodszego pokolenia. Gdzie Gen Z szuka pracy? LinkedIn? Pracuj.pl? Okazuje się…
Sztuczna inteligencja (AI) nieustannie zyskuje na popularności, przenikając do coraz to nowych dziedzin naszego życia. W miarę jak technologia ta…
Przedstawiamy 5 najlepszych praktyk wypracowanych w oparciu o nasze doświadczenie, które pomogą zwiększyć skuteczność Twoich działań marketingowych w sektorze rolnym.
Zasada Pareto, według której w wielu przypadkach 20% nakładów pracy odpowiada za 80% rezultatów to coś o czym warto w…
Wprowadzenie Od marca 2024 roku, strony internetowe i aplikacje staną przed nową kluczową aktualizacją dotyczącą przetwarzania zgód użytkowników. Google, kontynuując…
Kampania wideo i shorts w Google Ads Kampanie marketingowe w środowisku Google Ads, nie od dziś cieszą się dużą popularnością.…
Media społecznościowe stały się niezwykle ważnym narzędziem w dzisiejszych czasach, kiedy to konsumenci spędzają coraz więcej czasu online. TikTok, jako…
We wrześniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z jednym z liderów w branży rolniczej. Firma specjalizuje się w produkcji i dystrybucji…
Coraz częściej w branży marketingu internetowego mówi się o rosnącym znaczeniu wskaźnika Attention Span, czyli uwaga i zainteresowanie użytkownika, których…
Zamieszanie wokół ChatGPT-4 Zdecydowanie najgłośniejszym buzzword’em konferencji IIEX było AI i jej zastosowanie w badaniach marketingowych. Dostępny od kilku miesięcy…
Ostatni rok przyniósł wiele innowacji i trendów, które będą kontynuowane w 2023 roku. Co jednak czeka na nas z nowości…
Wizerunek aplikacji TikTok na przestrzeni ostatnich lat uległ dużej zmianie. Kojarzony na początku z Musical.ly, uważany był za aplikację przeznaczoną…
Marketing internetowy daje bardzo duże możliwości ze względu na dużą ilość narzędzi oraz na duże możliwości docierania do wyselekcjonowanej grupy.…
To co robimy na Facebooku może być podstawą do badania cech naszej osobowości. Wiedząc o tym możemy skutecznie personalizować treści…
Szukamy osoby na płatny staż do działu mediowego Digi Bee. W trakcie stażu nauczymy Cię: Planować i realizować strategie działań…
CEO Meta Marc Zuckerberg i CEO Google Sundar Pichai Dwie najpotężniejsze firmy doliny krzemowej: Google i Facebook (obecnie Meta). Odwieczni…
Trwający okres pandemii nieodwracalnie zmienił szereg aspektów naszej codzienności.Dotyczy to w dużym stopniu także pracy. W życiu zawodowym wielu z…